COVID-19 בישראל

הממשלה תצ'פר את הצוותים הרפואיים בשוברי פנאי ובילוי

הממשלה תעביר לכל מוסד רפואי שוברי פנאי שאותם יוכלו הצוותים הרפואיים לממש בבתי עסק בכל רחבי הארץ, ביניהם שוברים לבתי מלון והארחה, תרבות, מסעדות ובתי קפה

מחלקת קורונה. העלייה בתחלואה הנוכחית הובילה למספר שיא של חולים הזקוקים למכונות אקמו. צילום: יונתן סינדל/ פלאש 90

בתמיכת ראש הממשלה נפתלי בנט, סיכמו היום (ה') שר האוצר אביגדור ליברמן, שרת הכלכלה והתעשיה אורנה ברביבאי בתיאום עם שר הבריאות, ניצן הורוביץ, על פרויקט ייחודי למוסדות הרפואיים אשר עומדים בחזית ההתמודדות הבריאותית עם הקורונה.

במסגרת הפרויקט תעביר הממשלה לכל מוסד רפואי שוברי פנאי מגוונים אותם יוכלו הצוותים הרפואיים לממש במגוון בתי עסק בכל רחבי הארץ, ביניהם בתי מלון, הארחה, תרבות, מסעדות, בתי קפה ועוד.

מטרת הפרויקט להוקיר ולהביע הערכה לצוותים הרפואיים על עבודתם המסורה, תוך עידוד עסקי הפנאי שנפגעו בשל נגיף הקורונה. ההערכה היא כי יחולקו עשרות אלפי שוברים לעובדים במוסדות הבריאות השונים, בעלות כוללת של עשרות מיליוני שקלים. אופן הקצאת השוברים ומנגנון המימוש מול בתי העסק יגובש ויפורסם בהקדם.

שר האוצר ליברמן מסר: "אנו מלאי הערכה על עבודתם המאומצת של הצוותים הרפואיים והתמודדותם היומיומית מזה למעלה משנה עם האתגרים שמציב מולם נגיף הקורונה. אני שמח על ההזדמנות להעניק להם רגע של נחת המאפשר גם סיוע לענף התיירות ולעסקים שגם הם נדרשים להתמודד אל מול המגבלות הקיימות".

שרת הכלכלה והתעשיה ברביבאי הוסיפה: "ההחלטה המשותפת התקבלה מתוך רצון להוקיר את פועלם של הצוותים הרפואיים לצד תמיכה בעסקי הפנאי שנפגעו בתקופת הקורונה. משרד הכלכלה והתעשיה ימשיך לבחון את המשמעויות הנובעות מהתמודדות הענפים השונים עם הקורונה כדי לספק מענה מותאם לצורכי המשק".

נושאים קשורים:  צוותים רפואיים,  שובר מתנה,  חדשות,  19-COVID,  משרד האוצר,  משרד הכלכלה,  שר האוצר אביגדור ליברמן,  בתי מלון,  מסעדות
תגובות