מינויים

ד"ר שי פיין מונה ליו"ר איגוד הרופאים המרדימים בישראל

ד"ר פיין, מנהל מערך ההרדמה בבית החולים אסותא-אשדוד, מחליף בתפקיד זה את פרופ' עידית מטות

ד"ר שי פיין, מנהל מערך ההרדמה ב"אסותא-אשדוד", יו"ר איגוד הרופאים המרדימים בישראל. צילום: "אסותא-אשדוד"

ד"ר שי פיין, מנהל המערך להרדמה, חדרי ניתוח וטיפול נמרץ בבית החולים אסותא-אשדוד, מונה ליו"ר איגוד הרופאים המרדימים בישראל. הוא מחליף בתפקיד זה את פרופ' עידית מטות.

ד"ר פיין, נשוי ואב לשני ילדים, מתגורר בנס ציונה. הוא בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית בירושלים, בעל תואר מוסמך (MHA) בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת בן גוריון. הוא עבר את התמחותו בהרדמה בבית החולים בילינסון. לאחר השתלמות בהרדמה אזורית בארה"ב בבתי החולים של אוניברסיטת וויסקונסין ואוניברסיטת מרילנד, חזר ל"בילינסון" והקים וריכז את השירות להרדמה אזורית של מחלקת ההרדמה. החל מ- 2017 הוא משמש כמנהל מערך ההרדמה באשדוד.

לפני שהחל בהתמחותו בהרדמה, שירת ד"ר פיין כרופא בקבע בחיל הרפואה, שם מילא שורה של תפקידים מגוונים בתחומי פיקוד וניהול, ביניהם קצין הרפואה של גדוד אדם, מפקד מרפאה בחטיבת הנח"ל ומפקד פלוגת הרפואה של חטיבת גולני.

ד"ר פיין כיהן במשך שלוש שנים כחבר בוועד איגוד הרופאים המרדימים הישראלי. הוא מחזיק במספר תפקידים במועצה המדעית, ביניהם כחבר בוועדה לאישור תואר מומחה, בוועדת הבחינות של הרדמה ובוועדות הכרה להתמחות. הוא מלמד סטודנטים לרפואה, זכה בפרסים על הצטיינות בהוראה מטעם אוניברסיטת תל אביב ופרסם אוסף הרצאות בתחומי הרדמה וטיפול נמרץ, המשמשים סטודנטים לרפואה.

"הבחירה לתפקיד יו״ר איגוד הרופאים המרדימים הישראלי היא נקודת שיא עד כה בקריירה המקצועית שלי", מסר ד"ר פיין. "אעשה הכל להצדיק את אמון רעיי ולהמשיך בגאון את דרכם של כל קודמיי בתפקיד, שהובילו את מיצוב המקצוע לאורך השנים. הרופאים המרדימים מהווים נקודת מנוף מרכזית בטיפול הסב-ניתוחי של מטופלים בכל מקצועות הכירורגיה. עשייתם היא אבן דרך משמעותית בקביעת הצלחת הטיפול הפולשניים השונים, ובאופי ההתאוששות מהם.

"הידע של הרופאים המרדימים ומיומנותיהם משמשים בכל צמתי המפגש בטיפול בחולים קריטיים, דבר שבא לידי ביטוי ביתר שאת בתקופה האחרונה, בהתמודדות עם נזקי מגיפת הקורונה. ההתקדמות בתחומי הפעולות הפולשניות מחוץ לחדרי הניתוח, והרחבת מספר חדרי הניתוח בשנים האחרונות בכל הארץ, יצרו צרכים נרחבים לשירותי רפואת ההרדמה. אעשה הכל על מנת להמשיך ולייצג את המקצוע בכבוד, ולאפשר את התנאים המקצועיים והאישיים לרופאים המרדימים להמשיך ולהוביל את העשייה הרפואית בארץ".

נושאים קשורים:  ד"ר שי פיין,  פרופ' עידית מטות,  יו"ר איגוד הרופאים המרדימים,  מינוי,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
23.11.2020, 19:05

הוא לא מונה, הוא נבחר. זה הבדל משמעותי. בב'שה לדייק.

24.11.2020, 20:25

המון ברכות חמות ד"ר פיין. אין לי ספק שתתביע את חותמתך