מינויים

מינוי חדש ב"הדסה": מנהלת ליחידה לאונקולוגיה של השד

לתפקיד מונתה ד"ר שני פאלוך-שמעון, מקימת השירות הראשון בישראל לנשים צעירות חולות סרטן שד ועד לאחרונה מנהלת המערך האונקולוגי ב"שערי צדק"

ד"ר שני פאלוך-שמעון, מנהלת היחידה לאונקולוגיה של השד במרכז הרפואי הדסה

ד"ר שני פאלוך-שמעון מונתה למנהלת היחידה לאונקולוגיה של השד במרכז הרפואי הדסה בירושלים. בתפקידה האחרון ניהלה את המערך האונקולוגי ב"שערי צדק".

ד"ר פאלוך-שמעון, בת 44 ואם לשלושה ילדים, מתגוררת בירושלים. היא עלתה לארץ מאוסטרליה בגיל 26, את לימודי הרפואה סיימה באוניברסיטת Monash, במלבורן, אוסטרליה בשנת 2000. בשנת 2013 סיימה תואר שני באפידמיולוגיה מה-London School of Hygiene & Tropical Medicine.

את ההתמחות באונקולוגיה ביצעה ב"שיבא" בשנת 2002-2009, שם נבחרה לתכנית תלפיות היוקרתית לפיתוח מנהיגות רפואית. בשנת 2011 הקימה ב"שיבא" את השירות הראשון לסרטן שד בנשים צעירות. כמו כן פיתחה מודל ייחודי של מלווה אישית (Patient navigator) לחולה. בנוסף, היתה חברה בוועדת משרד הבריאות בישראל בהערכת המדיניות הלאומית לסקר מוקדם לסרטן השד וחברה במועצה הלאומית לאונקולוגיה.

ד"ר פאלוך-שמעון עוסקת במחקר קליני על סרטן השד ושותפה לפרסום של עשרות מאמרים מדעיים בעיתונים מובילים. היא העורכת הראשית של הקווים המנחים הבינלאומיים לסרטן השד באיגוד האירופאי לאונקולוגיה, כתבה את הקווים המנחים של האיגוד האירופאי ובית הספר האירופאי לאונקולוגיה ESO-ESMO בנושא סרטן השד בנשים צעירות ואת הקווים המנחים של האיגוד האירופאי בנושא סקירה מוקדמת ומניעה בקרב אנשים הסובלים מתסמונת תורשתית, המעלה את הסיכון לחלות בסרטן שד שחלות וממאירויות נוספות.

לאחרונה מונתה להיות חברה בבורד של מיזם גלובאלי (ABC Global Alliance) לקידום הטיפול בסרטן שד גרורתי.

עם כניסתה לתפקיד אמרה ד"ר פאלוך: "אני נרגשת מאוד להצטרף לצוות ב'הדסה'. המטרה העיקרית שלי היא להקים ולהוביל בשותפות עם הקולגות שלי מסגרת רב תחומית, לטיפול אנושי ומצטיין, עם הסתכלות הוליסטית בו המטופל במרכז קלינית ומחקרית, עם התייחסות לאוכלוסיות עם צרכים ייחודיים כמו נשים צעירות ונשים ממגזרים שונים בחברה הישראלית. אני רוצה להודות להנהלת הדסה על החזון המשותף וההזדמנות להוביל את הפרויקט הזה יחד עם הקולגות שלי".

נושאים קשורים:  ד"ר שני פאלוך-שמעון,  מינוי,  חדשות,  סרטן שד,  המרכז הרפואי "הדסה"
תגובות
29.10.2020, 23:27

בהצלחה!

בחירה מצוינת לכשעצמה ובחודש המודעות לסרטן השד. הנושא המיוחד של סרטן שד בנשים צעירות יצוף יותר למודעות , מאחר והמחלה שונה ממש מזו של הנשים המבוגרות , וגם השלכותיה לאשה צעירה הן שונות לחלוטין. מאחל לה הצלחה .

30.10.2020, 16:17

ברכות והצלחה. שמחתי לראות את הדגשים של:
1. עבודת צוות.
2. אנושיות.

03.11.2020, 18:29

היא מקצוענית עם אנושיות ואישיות מדהימה!!!