מינויים

מונה מנהל אדמיניסטרטיבי חדש למרכז הרפואי מאיר

מאיר פרינטי, מנהל מערכות המידע והמחשוב ב"מאיר", מונה לתפקיד. מחליף את תמי בן רון ששימשה כמנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים בשמונה השנים האחרונות

מאיר פרינטי, המנהל האדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי מאיר. צילום: רמי זרנגר

מאיר פרינטי מונה למנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. פרינטי, בעל תואר ראשון בפיזיותרפיה (B.P.T) ותואר שני במינהל עסקים (A.B.M), עסק במגוון תפקידים בתחומי עיסוק שונים בשירותי בריאות כללית.

פרינטי החל את דרכו כקלינאי – פיזיותרפיסט, ובהמשך עבר לתפקידי מטה באגף התכנון של הנהלת שירותי בריאות כללית. את עבודתו במרכז הרפואי מאיר החל כעוזר מנכ"ל ובעשור האחרון משמש כחבר הנהלת המרכז הרפואי ומנהל מערכות המידע והמחשוב של בית החולים. בשנים אלו הוביל פרינטי את תהליך המחשוב של כלל הרשומה הרפואית, ריכז את תכניות העבודה, האסטרטגיה ותכניות האב והיה שותף לפיתוחו וקידומו המואץ של המרכז הרפואי.

בתפקידו החדש מחליף פרינטי את תמי בן רון ששימשה כמנהלת האדמיניסטרטיבית של בית החולים בשמונה השנים האחרונות. עם מינויו לתפקיד אמר: "עבורי מרכז רפואי מאיר הוא בית שאני שואף להמשיך ולפתח מתוך אחריות, מחויבות וחיבור עמוק לייעודו. בית המוביל שירות רפואי איכותי בתחומים מגוונים, שותף במחקרים פורצי דרך ומשלב טכנולוגיות מתקדמות בעשייתו".

נושאים קשורים:  בית החולים מאיר,  מאיר פרינטי,  מינוי,  חדשות
תגובות