קורונה עולמי

המודיעין האמריקאי: סין זייפה את מספר המתים האמיתי במגיפה

מסמך מסווג שהוגש לבית הלבן טוען: הנתונים הרשמיים שעליהם דיווחה סין צונזרו באופן מכוון והקהילה הרפואית פעלה לפיכך על פי נתונים מזויפים

בדיקת חום גוף בכניסה למתחם ציבורי בסין. צילום: IHOR SULYATYTSKYY/ שאטרסטוק

מסמך מסווג שהוגש לבית הלבן טוען ש"סין זייפה את מספר החולים וקורבנות הנגיף בשטחה". כך דווח אמש (ד') על ידי סוכנות החדשות "בלומברג".

בדיווח נמסר כי הנתונים הרשמיים שעליהם דיווחה סין צונזרו באופן מכוון. מחברי המסמך תוהים כיצד ייתכן שמאז התפרצות המגיפה בסין בסוף דצמבר דווח על ידה רק על כ-82 אלף נדבקים בנגיף וכ-3,300 שמתו, בעוד שבארה"ב בתוך שבועות מעטים מספר הנדבקים מתקרב ל-200 אלף ומספר המתים כ-5,000 בלבד – כאשר אוכלוסיית סין מונה 1.2 מיליארד בני אדם וארה"ב רק כ-320 מיליון.

דבורה בירקס, מומחית לאימונולוגיה המייעצת לבית הלבן, אמרה אתמול: "הדיווחים הפומביים שמגיעים מסין השפיעו על ההנחות שגובשו בעולם בנוגע לטבעו של הנגיף. הקהילה הרפואית פירשה את הנתונים מסין כך: זה רציני אך קטן יותר ממה שציפינו. אבל אני חושבת שהיה חסר לנו מידע משמעותי, מאחר שאנחנו רואים עכשיו את מה שקרה באיטליה ובספרד".

נושאים קשורים:  נגיף הקורונה,  סין,  מגיפה,  תחלואה ותמותה,  ארה"ב,  קורונה
תגובות
03.04.2020, 10:31

הון-שלטון-עיתון - זו המגיפה העולמית האמיתית,
בעולם השלישי, בעולם השני ולאחרונה גם "בעולם הראשון".
עיתונות תחרותית, חזקה ועצמאית - חשובה לבריאות.

אנונימי/ת
03.04.2020, 14:08

קורונה הוא תוצר של מוטאציה שיוצרה במעבדה של סין בווהאן. האם פוזר על ידי נשאי בני אדם סינים לכל העולם בכוונה או בטעות (תקלה /טיפול רשלני במוטאציה במעבדה וכו...) לעולם לא נדע. כבר עכשיו יש תביעות נגד סין כשהעילה היא קורונה הונדסה על ידי סין . כל אותם מדענים רופאים חוקרים שמסרבים להודות בעובדה זו (לאור המציאות שזועקת לשמיים שוירוס קורונה באופן טיבעי לא היה כה עמיד ומדבק וזה רק כתוצאה ממניפולאציה שעשה האדם במעבדה (כפי שבכל העולם יש מעבדות ללוחמה ביולוגית ) שוכחים כל אלו שעוסקים במלחמה ביולוגית שטעות אחת קטנה יכולה להביא לכיליון כלכלי רפואי אנושי גלובלי!!!!אין גבולות . החטא ועונשו. האם ילמד הלקח? כנראה שלא. החיים לפני קורונה ואחרי קורונה לעולם לא יהיו אותו הדבר. אנחנו מתחילים סוג של מבראשית מעכשיו והלאה. ועדיין לא קולטים זאת. מתחילים מבראשית. כמו אחרי המבול ...חג פסח שלו

אנונימי/ת
03.04.2020, 17:07

הכי חוצפה להכניס רופא לבידוד ואם אין לו מספיק ימי מחלה מצד הממשלה שלא ייקבל משכורת כל החודש עד שיבריא. ממש נותן מוטיבציה לדווח על סימפטומים, כדי ששאר בלי משכורת... על זה הם לא חשבו.

06.04.2020, 10:41

לגבי הנתונים הסינים בדבר נתוני החולים והמתים לא היה ספק בכלל שהם לא אמינים לא נראה לי שיש אדם אחד בר דעת שחשב שהמספרים משם דומים למספרים כאן , כל המתרחש בסין סביב הקרונה לרבות היעלמות כתבים רופאים וחולמים מצביעים כי לא יד הטבע בדבר. אם סין יצאה מזה כמו שהם טוענים אז יש להם מפתח למנעול הזה והם לא רוצים לחלוק אותו , הסימן לכך הוא שיתוף המידע החריג מהם בנושאים הפשוטים יותר. בקיצור, קונספירציה ? יש מצב!